نازل 1 متری شوتر دارای سایزی مناسب جهت استفاده در محیط های مختلف می باشد. این مدل نازل، آب را تا ذرات حدود 1 میلی متری اسپری می کند. 2- خروج و میزان مایع را تنظیم میکنند. خروجی نازل نیزهای قابل تنظیم است. 10 در کنار استخر قرار میگیرد و در این روش نصب کرتین استخری سادهتر و کمهزینهتر است. سوال مهم در این مقاله این است که این خروجی کجاست؟ در باغها و پارکهای کوچک شهری، بهتر است که آبنما به شیوه منظم طراحی شود. در حقیقت در رابطه با قیمت ابنما باید بگوییم که یک قطعهای است که باعث ایجاد یک نوار آب در حال سقوط میشود که این مبلغ ذکر شده شامل هیچ المان تزئینی دیگری نمیشود؛ یعنی قیمت خود آبنما است. 10- درجه سانتی گراد می باشد.ایده آل برای استفاده دکوراتیو است بسیار مطلوب در فواره های آبنماها، پارک ها، باغ ها و میادین است. قرار دادن دیسک در مسیر خروجی هر نازل سبب شده است که خروجی جذابی ایجاد کند. پاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی و آبنمای موزیکال خانگی است هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. خروجی جریان آب نازل لاله نسبت به نازل قارچ با آشفتگی بیشتری همراه است، ترکیب این نوع فواره با سایر نازلها و در فضای بیرون زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد.  


تغییر شعاع پاشش آب هانتر PGP، با توجه به نوع روتر این محصول ممکن بوده و شما میتوانید عدد مدنظر خود برای استفاده از این آبپاش را بهراحتی تعیین نمایید. نازل های فواره تغییر شکل پاشش آب را انجام می دهند که به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند. خرید نازل پرده آب و خرید نازل استیل دیواری مطابق با سلیقه وسایز مورد نظر شما با بهترین کیفیت و قیمت در این فروشگاه اینترنتی قابل انجام می باشد. طول این محصول نیز در مدلهای مختلف متفاوت می باشد. هم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچهها کاربرد دارد. این نوع از نازل همانند قاصدکی در زیبا شدن فضا خود نمایی می­کند. این نوع نازل ها بوسیله حالت داینامیکی که به آب می دهد آن را به حرکت در آورده و حالت رقصان می دهد. در این نوع از نازلها با ایجاد ستونهای کم ارتفاع که حجم آب در آن زیاد است و حبابهای زیادی از هوا به رنگ سفید دارد، زیبایی آبنما را دو چندان میکند. حوضچه های باغهای قدیمی دارای عمق زیاد و چندین چشمه بود ، از جمله حوض باغ بزرگ هزار هکتاری که در دوره صفویه در اصفهان ساخته شده و دارای پانصد فواره بود.


نازل جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکال که با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب است. بهینه بودن و افزایش بهرهوری نیز از دیگر مزایای آبیاری بارانی بهحساب آمده و سبب محبوبیت هرچهبیشتر این سیستم آبیاری شده است. از نازل آبنما پرده ای دیواری برای استخر ها به منظور ایجاد چرخش آب و سیستم گردش پذیری و ماساژ دهنده گی و همچنین در لابی مجتمع های مسکونی ، هتل ها ، رستوران ها ، سالن های ورزشی و در کل به منظور زیبایی بخشی و مدرنیته کردن محیط استفاده زیادی می شود. این نازل ها کمک می کنند تا هوایی در میان آب نباشد و حرکت آب بسیار منظم و یکنواخت باشد. همانطور که از نام این نازل پیداست، آب در یان نوع نازل ها به شکلی کریستالی به بیرون پرتاپ مبی شوند.


همانطور که از نام این نوع نازل مشخص است ، خروجی آب این نازل آبنما استیل پرهای طاووس است. کف کش DC پمپ آبنما به طور کامل شناور در آب ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی شفت از فولاد ضد زنگ بدنه پلاستیکی مقاوم و عایق این پمپ برای استفاده به صورت متناوب طراحی شده است ، از استفاده به صورت مداوم و طولانی مدت پرهیز شود. در این بین نازل های برنجي از دیگر جنس نازل ها ارزانتر هستند ولي باید توجه داشت که بر اثر کاربری بالا در بازه زمانی کم بسیار سریع ساييده ميشوند. این نازل ها به اکسیژن رسانی و خنک کردن فضا بسیار کمک می کند و ترکیب آن با نور های رنگی در استخر ها بسیار زیبا می باشد. زیبایی این نوع از آبنما در شب دیدنی است. یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازلها هستند که بسته به نوع آبنمای انتخابی نوع نازل مصرفی هم فرق میکند.

Comments

Popular posts from this blog

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با پیشگامان